Tidspunkt: tirsdag den 12. november 2024 kl. 12:30 - 15:30
Sted: MBK, Pilestrædet 61, 1112 København K
Forum for lønansvarlige i staten er et netværk for kunder hos Statens Administration med henblik på dialog, videndeling og løbende udvikling af Statens Administration.
Forum for lønansvarlige i staten er etableret med henblik på dialog, videndeling og løbende udvikling af Statens Administrations ydelser, driftsstatus og service. På forummet præsenterer Statens Administration interne og eksterne oplæg omhandlende aktuelle emner, samtidigt med at vi udvikler vores partnerskab med kunderne gennem sparring og dialog om løn- og personalerelaterede emner.
Forummet afholdes to gange årligt i maj og november, og Statens Administration er vært.
Invitationen sendes direkte til de lønansvarlige hos Statens Administrations kunder.
Hvis du ønsker at blive en del af netværket eller har input til relevante emner eller oplægsholdere, kan du kontakte kundeportal@statens-adm.dk.
Her kan du læse mere om tidligere møder i Forum for lønansvarlige i Staten samt hente materiale fra møderne.
Invitation til Forum for lønansvarlige i staten sendes fra Kundeportalen. Hvis I som kunde hos Statens Adminsitration ønsker at modtage invitation til disse møder, er I velkomne til at sende en mail til kundeportal@statens-adm.dk.