Kundeportalen
Kundeportalen har til formål at skabe vidensdeling mellem kunderne og Statens Administration, samt internt i Statens Administration.
Kundeportalen skal samtidig give kunderne et nemt indblik i relevante oplysninger, som kundeaftaler, drejebøger, mødedokumenter og lignende.
Kundeportalen giver adgang til:
- Kundeaftale med tilhørende bilag
- Drejebøger på regnskab, løn og refusion
- Oversigt over møder, referater og aktionslister
- Servicemålsrapporter
- Link til kontaktinformationer på teams hos Statens Administration
- Stamoplysninger på kundernes medarbejdere
For at sikre at kundeportalen udvikles og forbedres hensigtsmæssigt, nedsættes der en brugergruppe med udgangspunkt i forum for statslige regnskaber.
Adgang til kundeportalen
Brugeradministration fungerer med udgangspunkt i lokaladministration, hvor man som kunder skal indmelde en administrator, som efterfølgende kan give øvrige brugere adgang til relevante CVR-numre i Kundeportalen.
Der vil være tre typer af rettighedssæt i henhold til disse øvrige brugere:
- En rettighed hvor man får mulighed for at redigere i kontaktoplysninger på medarbejdere som eksempelvis navn, mailadresse, tlf.nr. og lignende
- En rettighed til udelukkende at se i portalen, uden mulighed for at ændre i kontaktoplysninger
- En rettighed der giver adgang til at læser KPI- rapporter
For oprettelse af administrator adgang:
Som kunde hos Statens Administration, har du mulighed for at få administratoradgang til Kundeportalen.
Send mail til:
(Kræver godkendelse)