I Administrationsportalen er det nu muligt for brugeradministratorer at eksportere en brugerrapport til Excel og få overblik over, hvilke medarbejdere i en organisation, der har adgang til Lønportalen, samt hvilke roller den enkelte bruger er tildelt.
Alle brugeradministratorer i Lønportalen har modtaget en mail med yderligere information om den nye funktion i Administrationsportalen.
Kontakt den lokale brugeradministrator for mere information.
I forbindelse med implementering af den nye Lønportal udgik muligheden for at fremsende kvitteringsmails på indberetninger fra Lønportalen. Da funktionen har været særligt efterspurgt, er vi glade for at kunne tilbyde kvitteringssvar nu også i den nye Lønportal.
Læs mere om hvordan kvitteringssvar aktiveres
Statens Administration arbejder i øjeblikket på en løsning, der understøtter både signering med MitID Erhverv og NemID medarbejdersignatur i én og samme løsning.
Vi forventer at have en løsning klar med udgangen af juni, der kan anvendes i overgangfasen, der varer frem til den 31. oktober 2023, hvor NemID medarbejdersignatur afvikles endeligt.
Kunder modtager yderligere information, når løsningen er klar.
Den nye lønportal anvender et nyt system til behandling af indsendte blanketter til refusion. Her er det vigtigt at oprette en ny blanket hver gang, frem for at kopiere en tidligere indsendt blanket, da systemet også tager oplysninger med fra den første blanket. Husk derfor altid at oprette en ny blanket, når refusionsanmodninger indsendes.