Statens Administration introducerer snart en ny lønportal.
Statens Administration skifter blanketløsning til indberetning af løn, da den nuværende leverandør har valgt at lukke for løsningen med udgangen af 2022.
I samarbejde med ny leverandør er Statens Administration i fuld gang med implementeringen af den nye blanketløsning.
Implementeringen sker i tæt samarbejde med brugeradministratorer, som repræsenterer samtlige lønkunder. I disse uger deltager brugeradministratorerne i fyraftensmøder, hvor de introduceres til den nye lønportal og klædes godt på til at oprette øvrige brugere i deres organisation.
Snart går Statens Administration ind i den sidste testfase, hvorefter vi gennemfører skiftet fra den gamle til den nye lønportal i december 2022. Du kontaktes af din egen brugeradministrator, hvis du skal oprettes som bruger af den nye lønportal.
Vil du vide mere om den nye lønportal, kan du læse mere her på statens-adm.dk. Her finder du de nye vejledninger samt svar på ofte stillede spørgsmål til processen og de nye portaler.