Statens Administration har fået ny hjemmeside

04-09-2018
Statens Administration

Den 4. september går det nye website i luften.

Med det nye website får du som kunde en mere overskuelig adgang til de informationer, du er interesseret i. Det nye website betyder dog også, at de informationer, dokumenter og adgange, som du er vant til ikke ligger lige der, hvor de plejer. 

Vi har besluttet at lave en ny visuel opdeling af vores arbejdsområder og opgaver, der skal understøtte en mere logisk og nem tilgang for vores kunder. 

Vi har derfor opdelt vores hovedmenu efter vores grundydelser:

  • Løn
  • Refusion
  • Regnskab
  • Fleks- og Barsel
  • Robotter
  • Servicedesk

Derudover kan du i vores nye servicemenu bl.a. finde:

  • Kontaktoplysninger på dit team 
  • Lønportalen
  • Epicenter
  • HR-løn
  • Den nye kundeportal
  • Kundeforum
  • Forum for regnskabschefer
  • Kundetilfredshedsundersøgelsen

Vi har også forsøgt i højere grad at beskrive vores kontorer, opgavevaretagelse og visioner. Det kan du også finde i servicemenuen under 'Om os'.

Hvad sker der med dine bookmarks?

Vi har så vidt muligt forsøgt at lave såkaldte redirects på de sider, vi kan se, vores kunder flittigst bruger, fx Lønportalen, Epicenter og regnskabserklæringer.
Det betyder med andre ord, at hvis du som bruger har oprettet et bookmark på en af vores mest populære sider, så vil du automatisk blive sendt over på den nye side - uden at du selv skal foretage dig noget aktivt.

Vi håber, at I bliver glade for websitet

Vores ønske med det nye website er, at vi bliver endnu mere brugervenlige og kundeorienterede end i dag. Dette er også baggrunden for den nye opdeling.
Vi er opmærksomme på, at det kan være lidt omstændigt at finde rundt til at begynde med. Men vi håber, at I vil bære over med os og bliver lige så begejstrede for det nye website, som vi er.