Den 4. september går det nye website i luften.
Med det nye website får du som kunde en mere overskuelig adgang til de informationer, du er interesseret i. Det nye website betyder dog også, at de informationer, dokumenter og adgange, som du er vant til ikke ligger lige der, hvor de plejer.
Vi har besluttet at lave en ny visuel opdeling af vores arbejdsområder og opgaver, der skal understøtte en mere logisk og nem tilgang for vores kunder.
Derudover kan du i vores nye servicemenu bl.a. finde:
Vi har også forsøgt i højere grad at beskrive vores kontorer, opgavevaretagelse og visioner. Det kan du også finde i servicemenuen under 'Om os'.
Vi har så vidt muligt forsøgt at lave såkaldte redirects på de sider, vi kan se, vores kunder flittigst bruger, fx Lønportalen, Epicenter og regnskabserklæringer.
Det betyder med andre ord, at hvis du som bruger har oprettet et bookmark på en af vores mest populære sider, så vil du automatisk blive sendt over på den nye side - uden at du selv skal foretage dig noget aktivt.
Vores ønske med det nye website er, at vi bliver endnu mere brugervenlige og kundeorienterede end i dag. Dette er også baggrunden for den nye opdeling.
Vi er opmærksomme på, at det kan være lidt omstændigt at finde rundt til at begynde med. Men vi håber, at I vil bære over med os og bliver lige så begejstrede for det nye website, som vi er.
Det første døgn kan der forekomme mindre uregelmæssigheder, da vi skifter til et helt nyt system.
Kan du ikke finde det, du leder efter?
Kontakt kommunikations- og presseansvarlig Christina Kristholm Jørgensen
2132 1299