Kundeportalen har til formål at skabe vidensdeling mellem kunderne og Statens Administration, samt internt i Statens Administration.
Kundeportalen skal samtidig give kunderne et nemt indblik i relevante oplysninger, som kundeaftaler, drejebøger, mødedokumenter og lignende.
Kundeportalen giver adgang til:
For at sikre at kundeportalen udvikles og forbedres hensigtsmæssigt, nedsættes der en brugergruppe med udgangspunkt i forum for statslige regnskaber.
Brugeradministration fungerer med udgangspunkt i lokaladministration, hvor man som kunder skal indmelde en administrator, som efterfølgende kan give øvrige brugere adgang til relevante CVR-numre i Kundeportalen.
Der vil være tre typer af rettighedssæt i henhold til disse øvrige brugere:
Som kunde hos Statens Administration, har du mulighed for at få administratoradgang til Kundeportalen.
Send mail til:
kundeportal@statens-adm.dk (Kræver godkendelse)
Hvis du skulle opleve tekniske problemer med Kundeportalen eller har spørgsmål, kan du skrive til følgende e-mail: