Formålet med denne servicebeskrivelse er at give eksisterende såvel som nye kunder indsigt i, hvilke udvidede regnskabsydelser Statens Administration tilbyder at varetage.
Statens Administration tilbyder at varetage regnskabsopgaver, der er en udvidelse af de eksisterende services.
Statens Administration tilbyder desuden at understøtte kundens behov for udvidet regnskabsvaretagelse.
Kunden er ansvarlig for at fremsende relevante informationer, som blandt andet lister over bemyndigede medarbejdere til Statens Administration, således at opgaverne kan varetages korrekt.
Opgavesplittet mellem Statens Administration og kunden er beskrevet i Epicenteret, der indeholder alle kunderettede processer
Statens Administrations formål er at bidrage til udvikling af en mere effektiv administration i den offentlige sektor og i selvejesektoren.
Dette indebærer at sikre den fortsatte udvikling og effektivisering af den løn- og regnskabsadministration, som Statens Administration varetager som shared service center.
Statens Administrations økonomiteam spænder over en bred vifte af kompetencer, som står til rådighed for rådgivning og sparring.
E-mail: statens-adm@statens-adm.dk
Telefon: 33 92 98 00