Formålet med denne servicebeskrivelse er at give eksisterende såvel som nye kunder indsigt i, hvilke udvidede regnskabsydelser Statens Administration tilbyder at varetage.
Regnskabskunder hos Statens Administration har mulighed for at tilkøbe services, der som udgangspunkt er en forlængelse af de eksisterende services.
På næste side gives et overblik over tre typer tilkøbsservices. I Statens Administration udvides tilkøbsoversigten løbende, da der kontinuerligt udvikles services efter hvilke behov, der opstår hos kunden.
Opgavesplittet mellem Statens Administration og kunden er beskrevet i Epicenteret, der indeholder alle kunderettede processer.
Statens Administrations formål er at bidrage til udvikling af en mere effektiv administration i den offentlige sektor og i selvejesektoren.
Dette indebærer at sikre den fortsatte udvikling og effektivisering af den løn- og regnskabsadministration, som Statens Administration varetager som shared service center.
Statens Administrations økonomiteam spænder over en bred vifte af kompetencer, som står til rådighed for rådgivning og sparring.
E-mail: statens-adm@statens-adm.dk
Telefon: 33 92 98 00