Formålet med denne servicebeskrivelse er at give eksisterende såvel som potentielle kunder indsigt i, hvilke løn- og refusionsydelser Statens Administration tilbyder at varetage ud over standardservices.
Løn- og refusionskunder har mulighed for at tilkøbe services, der som udgangspunkt er en forlængelse af Statens Administrations eksisterende services. Tilkøbsoversigten udvides løbende, da der kontinuerligt udvikles services alt efter hvilke behov og ønsker, der opstår hos kunderne.
De respektive opgavesplit mellem Statens Administration og kunden er beskrevet i Epicenteret.
Statens Administrations formål er at bidrage til udvikling af en mere effektiv administration i den offentlige sektor og i selvejesektoren.
Dette indebærer at sikre den fortsatte udvikling og effektivisering af den løn- og regnskabsadministration, som Statens Administration varetager som shared service center.
Statens Administrations løn- og refusionsteam spænder over en bred vifte af kompetencer, som står til rådighed for rådgivning og sparing
E-mail: statens-adm@statens-adm.dk
Telefon: 33 92 98 00