Center for Tilsyn og Jura (CTJ), der varetager Finansministeriets departementale tilsyn med blandt andet Statens Administration, har afgivet sin årlige tilsynsberetning til Statens Administrations...
Den 12. september 2024 implementerer Statens Administration et nyt system til håndtering af kundehenvendelser i Kundebetjening. Dermed kommer Kundebetjening til at benytte samme system som Serviced...
Ved ændringer til en graviditetsbaseret sygefraværssag anmeldt af Statens Administration skal I eller jeres medarbejder hurtigst muligt kontakte Udbetaling Danmark. Ændringer skal rettes snarest mu...
Statens Administration implementerer snart et nyt system til håndtering af kundehenvendelser. Systemet vil give dig overblik over igangværende sager, du har oprettet, eller som din kollega har opre...
Regnskabserklæringens punkt nul indeholder information om eventuelle afvigelser fra standardopgavesplittet. Det kan være dispensationer i forhold til frekvens for opgaveløsningen, eller hvis I som...
På baggrund af gode og konstruktive tilbagemeldinger fra pilotkunder samt deltagere på informationsmøderne udskydes Kundebetjenings overgang til Serviceportalen.Vi er i dialog med leverandøren om r...
Den 29. april 2024 implementerer Statens Administration et nyt system til håndtering af kundehenvendelser i Kundebetjening, der hedder TOPdesk. Dermed kommer Kundebetjening til at benytte samme pla...
Året 2023 er nu afsluttet og formelt afrapporteret.
Årets første regnskabserklæring for P01-P02 rummer nye initiativer, som er blevet til på baggrund af kundemøder, kundetilfredshedsanalyse samt workshops og interviews med udvalgte kunder. Alt samme...
Kundeportalen er ikke tilgængelig torsdag den 14. marts fra kl. 16.00-23.00, da vi opdaterer drejebøgerne.Vi beklager den midlertidige nedlukning og de gener, det måtte medføre.Drejebøgerne opdater...
Søg i arkivet