Fra den 15. marts 2021 foregår al korrespondance med controllerteamet via Serviceportalen.
Som led i at styrke vores kundehåndtering skal alle henvendelser til controllerteamet fremover oprettes som en sag i Serviceportalen. Samme sted, hvor du i dag opretter andre supportsager.
Kommunikation via Serviceportalen sikrer, at intet går tabt, og det er let at få overblik over fremdriften i dine sager.
Fra og med d. 15. marts 2021 modtager controllerteamet ikke længere e-mails sendt til controller@statens-adm.dk.
Har du brug for at oprette en sag, kan du gøre det via flisen ”SAM Controller", der er synlig på forsiden af Serviceportalen fra d. 15. marts.
Hvis din controller henvender sig til dig, sker det også gennem en sag i Serviceportalen. Du modtager herefter et link til din sag sendt fra serviceportal@statens-adm.dk. Sagen åbnes i Serviceportalen via linket, hvorfra du kommunikerer med din controller.
Hvis du ikke allerede er oprettet som bruger, kan du oprette dig her:
Opret dig som bruger af Serviceportalen
Når din oprettelse er godkendt, modtager du en e-mail med link til Serviceportalen.
Vil du vide mere om Serviceportalen, kan du læse mere og finde vejledninger til oprettelse af bruger samt funktionaliteter her: