En dedikeret enhed til kundebetjening samt færre telefonnumre og e-mailadresser skal gøre det lettere for vores kunder at få hurtig og kvalificeret behandling af deres henvendelser.
Fra den 1. november 2022 vil en ny kundebetjeningsenhed hos Statens Administration besvare kundehenvendelser vedrørende løn, refusion og regnskab. Den nye enhed får ét telefonnummer og to e-mailadresser, og dermed en enklere kontaktflade end tidligere.
Den nye kundebetjening kan træffes på 3392 9800 og via e-mail på loen@statens-adm.dk eller regnskab@statens-adm.dk.
Alle ministerområder får desuden primo 2023 tilknyttet en kundepartner.
Selvom vi mindsker antallet af indgange på vores store driftsområder og gør det mere enkelt at komme i kontakt med os, så er der nogle kontaktpunkter, der fortsætter uændrede efter den 1. november 2022. Det gælder vores barselrådgivning, vores økonomisupport i forbindelse med tilkøbsydelser samt vores support til fællesstatslige systemer.
Få overblik over alle kontaktinformationer på vores hjemmeside