Telefontider, vagtordning og bevillingsafregning P13.1

Bevillingsafregning

Periode 13.1 løber frem til 1. februar 2021. I forhold til DDI-bestillinger vil posteringerne vedr. årsafslutningen have førsteprioritet. Såfremt der måtte være særlige prioriteringer, bedes I kontakte jeres respektive finansteam.

Vær opmærksom på at feriepengeforpligtelse, likviditetsregulering og lønkørslen er bogført, samt at der er foretaget afskrivning af anlæg, inden I fremsender jeres endelige bevillingsafregning. Hold tæt kontakt til jeres finansteam.

Bevillingsafregninger for 2020 skal være afsluttet og bogført i Navision i periode 13.1 senest mandag den 1. februar 2021. For at sikre en effektiv behandling af bevillingsafregningerne hos Statens Administration, bedes I navngive jeres DDI-bestillinger til bevillingsafregningerne som følgende:

”Bevillingsafregning 2020 behandles af Finans”

I forbindelse med indsendelse af DDI-bestillingen skal jeres finansteam altid kontaktes. Når sidste bevillingsafregning er bogført, vil der blive spærret for bogføring.

Har I spørgsmål til ovenstående, er I velkomne til at kontakte jeres finansteam.

Telefontider i januar

Udvidede telefontider i SAM Regnskab i perioden 4. – 29. januar 2021 er:

Mandag – torsdag 9:00 - 15:30

Fredag 9:00 - 15:00

Vær opmærksom på at telefontiderne fra 1. februar ændres tilbage til:

Mandag – torsdag 09:00 – 15:00

Fredag 09:00 – 13:00

Vagtordning frem til og med 9. februar 2021.

Såfremt der er behov for at aftale en sen vagtordning på enkelte dage, bedes I kontakte jeres teamleder i god tid.
Gerne dagen før, dog senest inden telefonerne lukker samme dag.

Vi er her for jer!