Det overordnede formål med opdateringen er at forbedre eksisterende funktionalitet og brugeroplevelse, således der forekommer et kvalitetsløft i henhold til drejebogen, aktionslister og kundernes kontaktpersoner.
Der introduceres i denne opdatering formularer til oprettelse og redigering af kontaktpersoner.
”Aktionslisten” som tidligere var placeret under menupunktet ”Møder” har fået sit eget menupunkt og bliver hermed mere synligt. Samtidig har aktionslisten fået nyt layout, som giver et bedre overblik over udestående aktionspunkter.
”Drejebøger” var tidligere opdelt efter opgavernes frekvens på regnskabsområdet. Disse er fremover samlet under menupunktet ”Opgaver”, hvor der nu er mulighed for at vedhæfte fx konteringsvejledning samt tildele frekvensen på den enkelte opgave. Drejebøgerne på lønområdet har fået nyt menupunkt ”mTime”. Kontaktpersoner skal fremover opdateres i et nyt menupunkt ”Administration”.
Her vil det være muligt at oprette og redigere oplysningerne via formularen.
Vejledning til Kundeportalen vil være tilgængelig her på siden.
Hvis du skulle opleve tekniske problemer med Kundeportalen eller har spørgsmål, kan du skrive til følgende e-mail: