Udover vores løbende dialog inviterer vi to gange om året (forår og efterår) kunder i Statens Administration til erfaringsudveksling, videndeling og dialog om aktuelle emner. Det gør vi igennem tre fora, som består af Kundeforum, Forum for statslige regnskabschefer og Forum for lønansvarlige i staten.
Kundeforum er etableret som et strategisk forum, hvor samtlige departementer er repræsenteret. Her præsenteres og drøftes væsentlige ændringer af strategisk karakter i Statens Administrations ydelser eller standardopgavesplit.
Forum for statslige regnskabschefer er et netværk for statslige regnskabschefer, som er kunde hos Statens Administration med henblik på dialog, videndeling og løbende udvikling af Statens Administration.
Forum for lønansvarlige i staten er et netværk for kunder hos Statens Administration. Forummet skabes med henblik på at skabe mere værdi, for Løn- og personale administrative medarbejdere gennem kompetenceudvikling, dialog, vidensdeling samt løsnings- og erfaringsudveksling inden for løn og personale relaterede emner.