Vi benytter cookies til at forbedre brugeroplevelsen.Læs mere om cookies

Servicedesk

Vi bistår vores kunder i anvendelse af de fællesstatslige, administrative IT-systemer

Brugerstyring giver dig adgang

Hos Statens Administration håndterer brugerstyring opgaver omkring oprettelse af brugere, tildeling af rettigheder til systemer, mapper og postkasser samt nulstilling af password.

Læs mere om vores opgaver i Brugerstyring

Kontakt

En god beskrivelse og relevante oplysninger giver os et godt grundlag for at kunne behandle sagen så hurtigt som muligt.

Kontakt økonomisupporten via mail:

En god beskrivelse og relevante oplysninger giver os et godt grundlag for at kunne behandle sagen så hurtigt som muligt.

Kontakt lønsupporten via mail:

En god beskrivelse og relevante oplysninger giver os et godt grundlag for at kunne behandle sagen så hurtigt som muligt.

Kontakt brugerstyring via mail:

Brug systemerne

Statens Administration bruger en række systemer i sin opgavevaretagelse, fx Statens Lønløsning, Navision Stat, IndFak og RejsUd .

Du kan læse mere om de forskellige systemer på Moderniseringsstyrelsens hjemmeside

Navision opdateringer

Næste release til Navision sker den: 31. 10. 2018.

Du kan se Moderniseringsstyrelsens oversigt over automatiske produktionsopdateringer her.

Driftsinfo

Statens Administration bruger en række systemer i sin opgavevaretagelse. Det samme gør du som kunde. Hvis du oplever problemer med et system, kan du se driftsstatus på Moderniseringsstyrelsens hjemmeside.

Se driftsstatus for det system, du bruger, på Moderniseringsstyrelsens hjemmeside

Økonomisupport

I Økonomisupporten svarer vi på spørgsmål om anvendelse af de fællesstatslige, administrative IT-systemer, heriblandt Navision Stat, IndFak og RejsUd.

Læs mere om vores opgaver

Lønsupport

I Lønsupporten svarer vi på spørgsmål om anvendelse af de fællesstatslige, administrative IT-systemer, heriblandt Statens Lønløsning (SL) og Statens Koncernsystem (SKS).

Læs mere om vores arbejde i lønsupport