På baggrund af erfaring og tilkendegivelser fra en del kunder er der som udgangspunkt ikke brug for månedlig opringning omkring gennemgang af kunderapporterne.
Det er konstateret, at der fortsat er en del bestillinger, som indsendes via ”Digitale lønblanketter”. Den korrekte bestillingsmetode er via Lønportalen.
Statens Administration har i samarbejde med Moderniseringsstyrelsen sammensat en tidsplan, som indeholder en beskrivelse af opgaver, der skal løses i forbindelse med årsafslutningen.
Statens Administration har udarbejdet en folder, som giver dig overblikket over vores nye organisering i Hjørring, samt relevante kontaktinformationer på teams og chefer i Løn, Regnskab og Kunder og K ...
Vi er nu i Løn pr. 1. oktober 2016 59 medarbejdere fordelt på 2 lønteams og 1 refusionsteam. Vi mangler kun at ansætte 2-3 mere inden årets udgang, hvorefter vi forventer at være fuldtallige.
I dette nyhedsbrev: - Flytning af finansprocesser til Hjørring - Overdragelse af Debitor - Personalenyt - Opdateret kreditorkontakt
Fra 1. oktober overdrages en række opgaver og ordninger inden for SU, forsikring, pension og lån, tilskud og støtte fra Statens Administration til Udbetaling Danmark.
Læs i dette nyhedsbrev en kort status på Løn og Regnskab - og på opbygningen af Statens Administration i Hjørring.
Med virkning fra 1. august 2016 åbnes for telefonhenvendelser for de kunder, som er overdraget til håndtering i Hjørring.
I dette nyhedsbrev fra debitor-teamet i Hjørring kan du læse mere om følgende emner: - Sådan kontakter du Debitor - Håndtering af afvisninger - Bemærkningsfelt i DDI og fremsendelse af GIS-filer - Kon ...